Keputusan Pemenang Konsert Akhir Gegar Vaganza 2014

Hari ni mungkin Konsert Akhir Gegar Vaganza akan trending dan harap-harap entri ni akan buat trafik blog aku memuncak naik macam roket. Kot. Hahahhaa. Sebenarnya aku tak tengok pun Konsert Akhir Gegar Vaganza ni sebab aku dah tamatkan servis Astro dekat rumah.

Konsert Akhir Gegar Vaganza 2014

Dengar-dengar ada cerita tak sedap didengar masa program ni dijalankan. Sound sistem teruk lah, Ifa Raziah berpelukan dengan laki orang lah, Hairul Azreen melamar Hanis Zalikha lah. Hew hew hew. Macam-macam drama Astro dengan artis sekarang ni.

Okay lah. Aku tak mau cerita panjang pasal cerita-cerita lain tu. Kali ni aku nak kongsikan dengan korang senarai pemenang Konsert Akhir Gegar Vaganza 2014.  

Keputusan Pemenang Konsert Akhir Gegar Vaganza 2014

Pemenang Konsert Akhir Gegar Vaganza 2014

Juara Gegar Vaganza 2014

Ayai Ilusi

Hadiah:

- Wang tunai RM100,000
- Peluang rakam album single
- Trofi sumbangan Astro


Pemenang tempat ke-2 Gegar Vaganza 2014

Haleeda

Hadiah:

- Wang tunai RM30,000
- Trofi sumbangan Astro


Pemenang tempat ke-3 Gegar Vaganza 2014

Mamat Exist

Hadiah:

- Wang tunai RM15,000
- Trofi sumbangan Astro


Pemenang tempat ke-4 Gegar Vaganza 2014

Rahmad Mega

Hadiah:

- Wang tunai RM10,000
- Trofi sumbangan Astro


Pemenang tempat ke-5 Gegar Vaganza 2014

Ifa Raziah

Hadiah:

- Wang tunai RM5,000
- Trofi sumbangan Astro


Pemenang tempat ke-6 Gegar Vaganza 2014

Fazli Zainal

Hadiah:

- Wang tunai RM5,000
- Trofi sumbangan Astro


Pemenang Persembahan Terbaik Gegar Vaganza Pilihan Penonton

Mamat Exist

Hadiah:

- Wang tunai RM5,000


Selain enam finalis berkenaan, Konsert Akhir Gegar Vaganza 2014 turut disertai Shima, Sam Innuendo, Hasnol, Nadia, Adilla dan Sharifah Zarina. Tahniah kepada semua pemenang dan peserta yang lain. Tak menang tak bermaksud korang tak hebat kan?


Sumber:
Berita Harian online

0 comment... add one now