Promosi Buku-Buku PTS Dengan Harga RM5.00

Aku tau ramai antara korang ni kaki baca buku kan? Tapi selalunya korang akan terfikir-fikir nak beli buku sebab harga mahal. Tak apa, jangan risau. Ada satu laman web yang jual buku ni sekarang tengah buat promosi buku dengan harga RM5.00 saja. Berminat? Teruskan membaca.

BookCafe PTS

Kalau korang nak tau, laman web BookCafe PTS ni selalu je buat promosi buku-buku yang diaorang ada. Sebelum ni dah ada Promosi Kembali Ke Sekolah, Promosi Diskaun 50% dan jugak Promosi Diskaun 20% untuk beberapa buku yang terpilih. Kali ni, diaorang tengah buat Promosi 1 Buku Rm5.00 pulak.

Tapi, tapi. Dah namanya promosi. Korang jangan lah teruja sangat sebab buku-buku penghabisan stok ni termasuk dalam kategori buku-buku terbitan lama dan tak semuanya berada dalam keadaan yang sempurna 100%. Tapi, aku rasa, selagi boleh baca perkataan, tak ada hal lah kan? Tak rugi pun kalau beli.

Promosi 1 Buku RM5.00

Kali ni ada lebih kurang 44 judul buku yang dijual dengan harga RM5.00. Antara genre buku yang terlibat dalam promosi ini adalah buku resepi, buku cara buat duit, novel bahasa Melayu, buku keagamaan dan buku motivasi. Dengan harga RM5.00 saja aku rasa buku-buku yang ada ni memang berbaloi untuk dibeli terutamanya buku buat duit tu.

Judul Buku Promosi 1 Buku RM5.00


Kalau korang nak tau judul-judul buku yang terlibat dalam promosi RM5.00 tu, korang boleh ke laman web Bookcafe PTS ni.  

Selain daripada Promosi 1 Buku Rm5.00, BookCafe PTS ni jugak tengah buat Promosi Buku Motivasi (1 Januari - 25 Januari 2015) dan Promosi Kembali Ke Sekoalah (1 Januari - 25 Januari 2015). Go check them out!


0 comment... add one now