VF 08 Liquid Penawar Penyakit Kencing Manis

Semalam aku ada baca pasal penyakit kencing manis. Aku baru tahu yang budak-budak pun boleh dapat kencing manis. Aku ingat remaja dan orang tua saja yang selalu dapat penyakit kencing manis ni sebab kebanyakan saudara aku yang kena semua dah agak berumur. Rupa-rupanya budak-budak pun boleh jugak  dapat penyakit ni.

VF 08 Liquid Penawar Penyakit Kencing Manis
 
Tapi jangan risau. Ada satu produk yang boleh korang guna untuk menangani masalah penyakit kencing manis ni. Produk yang aku maksudkan ni adalah VF 08 Liquid. Produk ni adalah produk homeopati dan kalau korang nak baca lebih lanjut pasal kebaikan homeopati ni, korang boleh baca dekat laman web Perubatan Homeopati ni. 


Manfaat VF 08 Liquid:

  • Menangani masalah penyakit kencing manis (diabetic)
  • Membantu menurun dan menstabilkan tahap kandungan gula yang tinggi di dalam badan 

 

Kelebihan VF 08 Liquid:

  • Tidak ada dadah.
  • Ia merawat, tidak perlu ambil selamanya, dua tiga botol insya Allah sihat dan boleh makan manis manisan semula.
  • Tiada kesan sampingan.
  • Sesuai untuk dewasa dan kanak kanak.
  • Mudah hanya spray bawah lidah.

Cara Penggunaan VF 08 Liquid:

  1. Goncang kan ubat VF dan Semburkan ke bawah lidah kemudian telan terus.
  2. Digunakan sebanyak dua (2) kali sehari (pagi dan malam), empat (4) kali spray (pumps) ke bawah lidah untuk setiap kali pengambilan.
  3. Boleh juga di spray kedalam 15ml air suam.
  4. Sebelum mengambil produk, pastikan mulut bebas daripada sebarang ‘rasa’ makanan dan minuman. Ini bertujuan untuk mempercepatkan proses penyerapan produk ke dalam saraf lidah.
  5. Selepas pengambilan produk, sila tunggu dalam 15 hingga 30 minit sebelum mula makan atau minum (kecuali air suam).


Keberkesanan VF 08 Liquid:

1 atau 2 bulan selepas menggunakan VF 08 Liquid (bergantung kepada kuasa hayat individu) 

Harga untuk satu botol VF 08 Liquid hanya RM50.00 tidak termasuk harga pos. Untuk harga pos korang cuma perlu tambah RM6.00 saja.

Kalau korang ni jenis yang agak concern dengan pengambilan ubat-ubatan ni, jangan risau. Produk VF 08 Liquid ni  dah lama dapat kelulusan daripada Kementerian Kesihatan Malaysia (KKM). Korang boleh semak dengan Bahagian Perkhidmatan Farmasi tentang kelulusan produk ni.
  • SSM VF SERVICE & MARKETING SDN BHD 1009959K
  • KKM MAL 12075055TC
VF 08 Liquid Penawar Penyakit Kencing Manis

Kalau korang berminat nak dapatkan produk VF 08 Liquid ni, korang boleh:

Whatsapp/SMS Mohd Kausar 0132538980 

atau

Email ustaz.vf@gmail.com 


Untuk maklumat lanjut lagi pasal produk VF 08 Liquid ni, korang boleh tengok Facebook Ustaz Vital Force


0 comment... add one now