VF Fikri Liquid Untuk Cerdaskan Minda

Selalu tak korang rasa macam tak boleh nak fokus, malas nak membaca, senang lupa dan stress? Nak nak lagi korang yang masih belajar lagi tu. Kalau korang pernah rasa macam tu, aku nak cadangkan korang ambil satu produk ni VF Fikri Liquid.

VF Fikri Liquid Untuk Cerdaskan Minda
 
Kalau korang nak tau, VF Fikri Liquid adalah satu supplement minda yang sesuai untuk korang ataupun anak-anak korang. VF Fikri Liquid ni akan menjadikan minda lebih proaktif dan progressif, membantu mengaktifkan sel-sel otak dan menghubungkan sel-sel otak secara cepat.

 

Manfaat VF Fikri Liquid:

  • Membantu mencerdaskan minda dan mencergaskan otak
  • Memberi fokus dan mudah faham dalam pembelajaran 
  • Membantu menghasilkan idea yang kreatif
  • Meningkatkan daya ingatan (sesuai untuk hafazan) 

VF Fikri Liquid ni jugak sesuai untuk kanak-kanak yang mempunyai masalah-masalah macam dekat bawah ni:
  • Autism
  • Pelat
  • Lambat bercakap
  • Kurang daya tumpuan/Sukar mengingat


VF Fikri Liquid Untuk Cerdaskan Minda

Kandungan Dalam VF Fikri Liquid:

  • Avena sativa - Ekstrak dari pokok bijirin oat liar yang merupakan sumber makanan yang baik untuk pertumbuhan dan penjagaan saraf otak.
  • Kali phos - Garam kalium yang unggul untuk meningkatkan prestasi saraf otak.
  • Calcarea phos - Garam kalsium yang amat baik untuk menggalakkan sel-sel yang telah rosak dan menganjalkan saluran darah dalam otak.
  • Anacardium - Ekstrak kacang gajus yang boleh menguatkan serta menajamkan minda seseorang dan membolehkan seseorang untuk berfikir lebih lama.  

 

Sesuai Untuk Semua Lapisan Umur:

  • Pelajar
  • Ibu hamil
  • Ibu menyusu

VF Fikri Liquid Untuk Cerdaskan Minda

Keselamatan VF Fikri Liquid:

  • Tidak ada dadah.
  • Tiada kesan sampingan.
  • Sesuai untuk dewasa dan kanak kanak.
  • Mudah hanya spray bawah lidah.

 

Cara Penggunaan VF Fikri Liquid:

  1. Goncangkan ubat VF dan semburkan ke bawah lidah kemudian telan terus.
  2. Digunakan sebanyak dua (2) kali sehari (pagi dan malam), empat (4) kali spray (pumps) ke bawah lidah untuk setiap kali pengambilan.
  3. Boleh jugak dispraykan ke dalam 15ml air suam.
  4. Sebelum mengambil produk, pastikan mulut bebas daripada sebarang 'rasa' makanan dan minuman. Ini bertujuan untuk mempercepatkan proses penyerapan produk ke dalam saraf lidah.
  5. Selepas pengambilan produk, sila tunggu dalam 15 hingga 30 minit sebelum mula makan atau minum (kecuali air suam).
  

Keberkesanan VF Fikri Liquid:

1 atau 2 minggu selepas menggunakan VF Fikri Liquid (bergantung kepada kuasa hayat individu)  

Sebotol Fikri Liquid dapat digunakan selama 30 hari (iaitu dengan pengambilan sebanyak 2 kali sehari). Yang aku paling suka harga Spray Homeopati Fikri cuma RM50.00 tak termasuk postage. RM50 boleh tahan selama sebulan. Untung tu. 

Mesti korang tertanya-tanya produk ni dapat kelulusan ke tak kan? Biasalah, kita kan memang nak consume ubat-ubat dan supplement yang tak akan memudaratkan diri sendiri kan. Ni nak bagitau la ni, produk VF Fikri Liquid ni  mendapat kelulusan daripada Kementerian Kesihatan Malaysia (KKM). Korang boleh semak dengan Bahagian Perkhidmatan Farmasi tentang kelulusan produk ni. Produk ni siap masuk paper lagi okay.
  • SSM VF SERVICE & MARKETING SDN BHD 1009959K
  • KKM MAL 09062127TC

VF Fikri Liquid Untuk Cerdaskan Minda

Kalau korang berminat nak dapatkan produk VF Fikri Liquid ni, korang boleh:

Whatsapp/SMS Mohd Kausar 0132538980 

atau

Email ustaz.vf@gmail.com 


Untuk maklumat lanjut lagi pasal produk VF Fikri Liquid ni, korang boleh tengok Facebook Ustaz Vital Force


0 comment... add one now