Setiap Impian Bermula Dengan Angan-Angan

Tak salah kalau kita cuba untuk menjadi sesuatu yang lebih besar daripada apa yang kita sekarang ni. Betul? Contohnya sekarang korang adalah seorang blogger picisan. Tak salah kalau korang berangan untuk jadi seorang blogger yang terkenal satu hari nanti. Macam kucing ni.  Seronok dia mengaum macam harimau.


Berangan lah setinggi mana korang nak berangan. Tapi jangan lupa nak realisasikan angan-angan korang tu. Angan-angan aku satu hari nanti -- jadi blogger yang hebat. Ceyh.

Selamat bekerja korang!

 

 

0 comment... add one now