Doa Berbuka Puasa Dan Bacaan Dalam Rumi

June 18, 2015

Hari pertama berpuasa! Baru sekerat hari. Ape macam? Dah lembik ke belum? Harap-harap semua masih dapat bertahan sampai berbuka nanti. Dan harap-harap jugak semua boleh bertahan sampai habis sebulan nanti. Nah, untuk berbuka puasa Maghrib nanti, ni doa berbuka puasa untuk rujukan korang. Kot-kot dah terlupa ke.


Doa Berbuka Puasa

[Bacaan rumi] Allahumma laka shumtu wabika aamantu wa'alaa rizqika afthortu birrohmatika yaa arhamar roohimiin 

Aku tau ada antara kita yang kurang fasih nak baca kan so aku sertakan sekali bacaan doa berbuka puasa dalam bahasa rumi. Nak lagi best, aku sertakan sekali video Upin Ipin baca doa ni dekat bawah. Selamat berbuka puasa korang! Oh bukan sekarang tau. Maghrib nanti. :)


Puasa Hari 1 2015 :D


You Might Also Like

0 comments

Facebook

INSTAGRAM

Twitter