Segmen Bloglist Blogger Baru 1437H

October 14, 2015

Bro HH sekarang tengah buat Segment Bloglist Blogger Baru. Walaupun aku dah setahun lebih berblogging, aku masih kira baru lagi dalam dunia blogging ni. So, apa salahnya kalau aku join kan?

Segmen Bloglist Blogger Baru 1437H

Kalau korang nak join jugak, jom jom klik banner dekat atas. Jangan buang masa lagi. Rugi kalau tak join sebab boleh dapat backlink yang bagus daripada Bro HH.


You Might Also Like

26 comments

  1. selamat bersegmen Fadzi, dah tersenarai dah pun ye, tahniah dari kak ana, dari segmen yang sama :)

    ReplyDelete
  2. sy singgah join segmen yg sama,

    http://jepunmari2.blogspot.my/2015/10/segmen-bloglist-blogger-baru-1437h.html
    jemput singgah blog Zie..

    ReplyDelete
  3. Erhhh..Singgah sini..Dari segmen yg sama..

    http://mimirheem.blogspot.my/2015/10/segmen-bloglist-blogger-baru-1437h.html

    Jemput datang blog Mimi Ye..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Salam singgah mimi. Terima kasih sudi datang :D

      Delete
  4. singgah dari segmen yang sama! http://aq-islam.blogspot.my/2015/10/segmen-bloglist-blogger-baru-1437h.html

    ReplyDelete
    Replies
    1. Salam singgah Atikah. Terima kasih sudi datang :D

      Delete
  5. Ait!!!! baru kerrr|???

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hahahha bagi can la sikit kat kite Mrs A :D

      Delete
  6. Tahniah tersenarai dalam bloglist HH..dari segmen yg sama...

    SEGMEN BLOGLIST BLOGGER BARU 1437H

    ReplyDelete
  7. Wahhh, all d best ye.....;-)

    ReplyDelete
  8. salam singgah dari segmen yang sama.
    http://cikilamenari.blogspot.com/
    Selamat berkenalan.
    Dah follow juga.

    ReplyDelete
    Replies
    1. terima kasih sudi singgah ila :D

      Delete

Like us on Facebook