Dashing - Pembersih Muka Untuk Lelaki Aktif

Kalau cakap pasal penjagaan muka, mesti semua orang akan cakap pasal wanita kan? Tapi sekarang ni, lelaki pun dah pandai jaga kesihatan muka dan penampilan. Sebab tu lah Dashing sekarang dah keluarkan produk penjagaan untuk lelaki. Ni aku nak kongsikan dengan korang pasal pencuci muka untuk lelaki aktif Dashing.

Machester City Football Club

Dashing sekarang ni bekerjasama dengan pasukan bola Machester City Football Club untuk menghasilkan rangkaian pembersih muka yang dicipta khusus untuk cuaca dan kulit orang Asia macam kita ni.  Rangkaian pembersih muka yang direka ni khas unutk melawan masalah kulit yang biasa dihadapi lelaki dengan gaya hidup yang aktif.

Dashing Icy Fresh
Icy Fresh
Dashing Icy Fresh ni mengandungi ice glacier water untuk kesegaran segera dan hidrasi kulit. Ia memberi kesegaran berpanjangan dan sensai kesejukan pada kulit.

Dashing Oil Clear
Oil Clear
Dashing Oil Clear ni pulak diformulasi dengan kandungan rahsia arang buluh yang menyingkirkan kotoran dan minyak berlebihan daripada kulit. Ia menjadikan kulit wajah bebas dengan berkesan.

Dashing Extra White
Extra White
Dirumus daripada tumbuh-tumbuhan pergunungan Alp Switzerland, Dashing Extra White ni menjadikan kulit wajah lebih ringan, cerah dan tona lebih sekata. Ianya juga dilengkapi dengan perlindungan UV untuk elakkan bintik-bintik hitam.

Dashing Acne Free
Acne Free
Dashing Acne Free diformulasi dengan Zink and tanah liat untuk melawan jerawat penyebab bakteria. Ia juga menjadikan kulit licin dan sihat.

Dashing Whitening Scrub
Whitening Scrub
Dashing Whitening Scrub dirumus dengan garam laut yang berfungsi untuk membersih jauh ke dalam dan membantu proses pengelupasan bagi memberi tona kuit yang lebih sekata. Ia membantu membuka liang pori, menyingkirkan bintik hitam dan kekotoran.

Pembersih muka Dashing ni boleh didapati dalam 2 pek:
  • 100g berharga RM10.90
  • 50g berharga RM6.90

Peluang Untuk Menang Tiket VIP Perlawanan LIVE Manchester Cuty FC dengan Manchester United

Dengan hanya membeli mana-mana produk Dashing atau Elite dan hantar SMS ringkas untuk menyertai pertandingan ini.

11 pemenang akan dipilih untuk menikmati:

Jelajah 6 hari 5 malam ke Mancherster, UK secara PERCUMA! 

  • 3 hari di kem latihan City Football Academy 
  • Jelajah di Etihad Stadium
  • Tiket VIP untuk menonton perlawanan secara langsung di antara Manchester City FC dan Manchester United pada 19 Mac 2016

Jangan lepaskan peluang ini!

 

Post a Comment

2 Comments