Badan bau Busuk? Anda Kena Cuba Produk Ini - Harum Malam

March 24, 2016

Baru-baru ni aku ada cuba satu supplemen dalaman wanita yang boleh mewangikan tubuh sepanjang masa katanya. Aku rasa ramai je yang pernah dengar kalau aku sebut nama produk ni - Harum Malam. Pernah dengar tak? Atau ada antara korang yang pernah cuba?

Harum Malam

Aku baru je lagi cuba Harum Malam sebab sebelum ni bila aku pergi rumah kakak aku, selalu aku nampak ada botol Harum Malam ni dalam peti sejuk dia. Teringin jugak aku nak cuba dulu tapi segan nak mintak dekat kakak aku. Hahahha. So, sekarang aku dapatkan sendiri sebotol Harum Malam untuk aku cuba sendiri dan tengok hasilnya. 

Kelebihan Harum Malam

Kalau ikutkan kelebihan Harum malam ni memang banyak. Antara kelebihan Harum Malam:
  • Mewangikan tubuh sepanjang masa
  • Bertindak sebagai perapat
  • Menyihatkan dan mencegah bau badan
  • Mencegah masalah dalaman perempuan
  • Memberi tenaga dan menambah stamina untuk aktiviti seharian


Bahan Harum Malam

Yang aku tengok dalam sebotol produk Harum Malam ni ada banyak bahan-bahan makanan sunnah. Antara bahan-bahan yang ada dalam Harum Malam ni:
  • Ekstrak sireh
  • Ekstrak ros
  • Buah tin
  • Kismis
  • Madu
  • Kayu serapat
  • Goji
  • Limau purut
  • Strawberi
  • Puerarue mirifica
  • Buah delima
  • Manjakani
  • Puerarua lobata
  • Senna


Harum Malam

Cara Minum Harum Malam

Biasanya aku akan makan satu sudu besar pagi sebelum makan sarapan dan satu sudu besar lagi sekali belah malam sebelum makan malam. Yang penting kena makan guna sudu plastik sebab dia ada madu. Dan pastikan jugak minum air kosong banyak. Lepas tu simpan dalam peti sejuk Harum Malam ni lepas bukak. 

Pastikan jugak anak-anak kecik korang tak main dengan Harum Malam ni. Takut dieorang terminum pulak. Hari tu Aneeq jumpa botol Harum Malam ni, dia buat macam mainan dia pulak ketuk sana ketuk sini atas lantai. Hai, haru mak.  

Pasal rasa Harum malam ni, korang jangan risau. Rasa dia memang sedap. Rasa ala-ala strawberi masam manis. Bau dia pun wangi je.

Harga Harum Malam

Harga Harum Malam

Harga untuk sebotol Harum malam ni RM33.00 untuk semenanjung Malaysia dan RM39.00 untuk Sabah Sarawak. Aku rasa sebotol ni 250ml boleh tahan dalam 20 hari ke sebulan kalau minum secara konsisten. Aku pun minum tak habis lagi ni, tak sampai sebulan pun lagi. 

Kalau korang nak tau lebih lanjut pasal Harum malam ni, atau korang sendiri nak cuba, korang boleh dapatkan produk ni melalui:

Facebook Harum Malam | Whatsapp/Call 010-4042769





You Might Also Like

2 comments

  1. sebotol ni boleh tahan berapa lama ye?sebulan?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kalau minum 2 kali sehari saya rasa sampai dalam 20 hari cmtu ke sebulan. Ni saya pun minum tak habis lagi hehhehe

      Delete

Facebook

INSTAGRAM

Twitter