Tonton Live Streaming GegarVaganza 23 Oktober 2016

October 23, 2016

Tonton Live Streaming GegarVaganza 23 Oktober 2016 | Mesti ramai yang tertunggu-tunggu program Astro GegarVaganza 2016 kan. Aku tak ada lah nak tengok sebab tak ada Astro. tapi kalau korang nak tengok tapi tak ada Astro di rumah, korang boleh live streaming je.

GegarVaganza 23 Oktober 2016


Senarai Lagu Dan Penyanyi GegarVaganza 3 23 Oktober 2016

Dekat bawah ni senarai lagu dan penyayi untuk minggu kedua GegarVaganza 23 Oktober 2016.

GegarVaganza 23 Oktober 2016

Korang boleh tonton GegarVaganza secara live dekat sini pada pukul 8.55 malam jap lagi. 

Live Streaming GegarVaganza 3


Atau korang boleh tengok jugak secara live di Astro Ria dan Astro Ria HD setiap hari Ahad, 9.00 malam.


Kalau korang nak tengok episod-episod yang lepas, korang boleh klik link dekat bawah ni:

Gegar Vaganza Musim Ketiga - Minggu 1


You Might Also Like

0 comments

Like us on Facebook