Minyak Herba Asmak Penawar Asma Untuk Satu Keluarga

Minyak Herba Asmak Penawar Asma Keluaran Minyak Herba Asma Mujarab Sdn Bhd Untuk Satu Keluarga | Dulu masa aku kecil, Mak mesti simpan at least satu minyak dalam rumah untuk luka, kembung perut, lenguh-lenguh sendi dan gatal-gatal. Sekarang ni, bila aku dah ada family sendiri, aku pun ada simpan satu botol minyak yang memang banyak khasiat dan banyak kegunaannya iaitu Minyak Herba Asmak.

Minyak Herba Asmak Sebagai Penawar Asma

Minyak Herba Asmak Penawar Asma

Sarapan pagi makan kuih koci,
Kuih koci dibeli di pasar tani,
Minyak Herba Asmak selamat dan suci,
Dihasilkan daripada teknologi terkini.

Minyak Herba Asma ini adalah minyak rawatan alternatif herba untuk membantu mengurangkan masalah pernafasan seperti asma (lelah), sesak nafas, batuk dan selsema. Minyak ini telah menjalani R&D dan dihasilkan daripada macam-macam jenis minyak dan herba terpilih menggunakan teknologi nano. Dan boleh aku katakan yang Minyak Herba Asmak ni minyak yang perlu ada di setiap rumah sebab ianya sesuai digunakan unutk semua peringkat usia.


Saiz Dan Harga Minyak Herba Asmak 

Minyak Herba Asmak Penawar Asma

Pergi ke pasar mencari peti,
Peti tak jumpa, bakul yang dibeli,
Minyak Herba Asmak pilihan hati,
Satu botol, satu famili.

Minyak Herba Asmak ni ada dua saiz iaitu 10ml dan 30ml. Untuk botol bersaiz 10ml ni harganya RM18 (sekarang ada promosi RM15) dan untuk botol 30ml pulak berharga RM39. Aku ambil terus yang botol besar.

Minyak Herba Asmak Keluaran Minyak Herba Asma Mujarab Sdn Bhd

Minyak Herba Asma Mujarab Sdn Bhd

Waktu tengah hari makan nasi beriyani,
Nasi tak kenyang, tambah sedikit roti,
Minyak Herba Asma Mujarab Sdn Bhd syarikat yang diyakini,
Menghasilkan Minyak Herba Asmak penuh kualiti.

Untuk pengetahuan korang semua, Minyak Herba Asmak ini dikeluarkan oleh Syarikat Herba Asma Mujarab Sdn Bhd (MHAMsb). MHAMsb ini komited untuk berkongsi kebaikan rawatan semulajadi yang lebih natural dan selamat, untuk kesejahteraan dan kesihatan anda sekeluarga. 

Kegunaan Minyak Herba Asmak

Minyak Herba Asmak Penawar Asma

Membeli beras di Kedai Kak Siti,
Beli sekali sebungkus maggi,
Khasiat Minyak Herba Asmak sudah terbukti,
Penawar asma, batuk, luka dan pelbagai lagi.

Minyak Herba Asmak ni minyak yang multipurpose. Korang boleh pakai minyak ni untuk macam-macam jenis penyakit atau ketidakselesaan contohnya batuk, asma, demam, selsema, sakit gigi, sakit perut, migrain, senggugut dan resdung. Selalunya aku sapu pada Aneeq kalau ada luka-luka pada lutut. Aneeq dah lasak sekarang ni. Main luar je ada lah balik dengan lutut berdarah lah, bergeser lah. Macam macam.  

Kalau korang beli Minyak Herba Asmak ni, korang jangan buang kotak dia. Sebabnya kotak tu boleh dijadikan sebagai tabung syiling. Atas kotak tu ada lubang untuk masukkan duit syiling. Bolehlah bagi anak-anak korang pupuk sikap suka menabung dari kecil. Aneeq pun suka sangat nak masukkan duit dalam tabung ni.

Minyak Herba Asmak Penawar Asma

Sekiranya berminat nak mencuba atau nak menjadi agen, boleh ke link di bawah atau hubungi terus  : 

Minyak Herba Asma Mujarab Sdn Bhd

Website | FacebookHotline HQ : 019 - 970 8897

Minyak Herba Asmak

Instagram 

Akhir kata daripada aku:

Waktu malam makan spageti,
Lobak tak cukup, tambah brokoli,
Minyak Herba Asmak pilihan sejati,
Pastikan anda dapatkan produk yang asli.

1 comment... add one now

Hasrul Hassan Hasrul Hassan 21 December, 2016
Elok bebenor ke minyak herba ni? ramai betul dok tulis pasal minyak herba syarikat MHAM ni ..