Passion D'tox - Singkirkan Lemak Dan Toksin Dari Badan

Passion D'tox - Singkirkan Lemak Dan Toksin Dari Badan | Nak kurus dengan cara mudah dan tak perlu berlapar serta bersenam terlalu teruk? Senang je. Meh aku kongsikan dengan korang dengan satu produk baru iaitu Passion D'tox. 

Passion D'tox

Passion D'tox

Passion D'tox (PDX) adalah produk minuman kesihatan yang mengandungi buah-buahan dan pelbagai serat. Passion D'tox ini jugak mengandungi buah yang kaya dengan vitamin C dan E. Minuman kesihatan ini mengandungi banyak serat untuk menghalang karbohidrat yang berlebihan dan kalori daripada pengambilan makanan harian anda. Membuat jus sihat ini sebagai sebahagian daripada gaya hidup anda akan menggalakkan pertumbuhan bakteria, menjadikan sistem penghadaman anda lebih sihat berbanding sebelum ini. Apa yang penting, ianya TIADA KESAN SAMPINGAN.


Kebaikan dan Kelebihan Passion D'tox

Passion D'tox ni ada banyak kelebihan kalau korang amalkan antaranya:
  • Kaya dengan serat Vitamin C dan E
  • Dapat melarutkan serat di dalam sistem penghadaman untuk mengeluarkan kotoran dan toksin
  • Membantu mengurangkan sembelit
  • Mengurangkan lemak yang tidak sihat dengan menyekat karbohidrat dan kalori yang berlebihan
  • Semua semulajadi - tiada tambahan gula, julap dan warna tiruan
  • Tiada kesan sampingan - semuanya bahan-bahan semulajadi secara klinikal
  • Meningkatkan bilangan bakteria sihat
  • Meningkatkan kualiti kulit
  • Mencegah daripada penuaan kulit
  • Meningkatkan kelembapan pada kulit
  • Menggalakkan pemutihan kulit

Kalau korang nak tahu, Passion D'tox ini pun dah dapat kelulusan daripada KKM dan jugak disahkan Halal. Yang lagi best, produk ini juga mempunyai 2,000,000 insurans produk. So, korang dah tak perlu risau lagi.

Passion D'tox


Cara Penggunaan Passion D'tox

Nak minum Passion D'tox ni mudah sangat.
1. Campurkan 1 Sachet ke dalam 150ml air dalam suhu bilik, kacau dan terus minum.
2. Untuk kesan maksimum, minum segelas air suam keesokan paginya.
3. Pastikan pengambilan air secukupnya setiap hari untuk menyokong proses detox.


Peringatan

Wanita hamil dan kanak-kanak tidak digalakkan minum produk ini , tetapi selamat untuk penyusuan.


Harga Passion D'tox 

harga sekotak Passion D'tox adalah RM110. Tapi kalau nak jimat, aku cadangkan korang beli kumpul ramai-ramai. Boleh jimat. Harga untuk jimat korang boleh bandingkan dekat gambar di bawah ni.
Harga Passion D'tox


Untuk maklumat lanjut pasal Passion D'Tox ni, korang boleh tengok Facebook dan Instagram dieorang. 

0 comment... add one now