Jadual Waktu Imsak dan Berbuka Puasa Perlis 2017

Jadual Waktu Imsak dan Berbuka Puasa Perlis 2017 | Hai orang-orang Perlis. Tengah cari waktu berbuka puasa ke tu? Hihihi. Tak pe tak pe, aku paham. Aku pun kejenye macam tu lah, duk belek maghrib masuk pukul berapa sebab nak berbuka. Tsk tsk tsk.

Jadual Waktu Imsak dan Berbuka Puasa Perlis 2017

So, hari ni korang berbuka dekat mana, lauk apa? Aku kebanyakan masanya memang berbuka dekat rumah je. Mungkin hari minggu je berbuka dekat luar. Eh eh korang datang sini sebab nak tengok jadual imsak dan jadual berbuka puasa bagi negeri Perlis untuk tahun 2017 ni kan. Ha, korang boleh tengok dekat bawah.


Jadual Waktu Imsak dan Berbuka Puasa Perlis 2017 

Dekat bawah ni aku share dengan korang Jadual Waktu Imsak dan Berbuka Puasa Perlis 2017. Kalau ikutkan tak jauh beza pun waktu imsak dengan waktu maghrib selama 30 hari tu. 1 hingga 6 minit je beza masa dari awal bulan puasa sampai hujung bulan puasa.   


Jadual Waktu Imsak dan Berbuka Puasa Perlis 2017

Bagi korang yang tinggal dekat Perlis tu, nak ambik lah ni sebagai rujukan. Katanya Perlis tengah panas sekarang ni. So, korang puasa lah elok elok ye. Kuat kan semangat. Alah, dah biasa puasa kan, ape de hal.

Selamat berpuasa penuh di bulan Ramadan ini korang semuaaaa

Kalau korang nak cari Jadual Waktu Imsak dan Berbuka Puasa 2017 bagi negeri-negeri lain, korang boleh temgok dekat sini -> Jadual Waktu Imsak dan Berbuka Puasa Tahun 1438H /2017 


0 comment... add one now