Jus Anasera: Supplemen Tenaga Untuk Kanak-Kanak

Jus Anasera: Supplemen Tenaga Untuk Kanak-Kanak | Sebelum ni Fadzi pernah cerita pasal Jus Anasera ni. Korang boleh baca dekat sini - Aneeq Suka Minum Jus Anasera. Jus Anasera ni Fadzi beri pada Aneeq sebab nak bagi Aneeq lebih bertenaga dan nak bagi perkembangan minda dia lebih lagi. Untuk pengetahuan korang, Jus Anasera ini dikeluarkan oleh APC Readiness Global Sdn Bhd. 

Jus Anasera


APC Readiness Global Sdn Bhd

APC Readiness Global Sdn Bhd ini adalah sebuah syarikat Muslim bumiputera dari Melaka. Syarikat ini dah 16 tahun berada dalam bidang jualan produk kesihatan dan pendidikan awal kanak-kanak. Wah, memang lama dah ni. Antara produk yang dikeluarkan oleh syarikat APC Readiness Global Sdn Bhd adalah Jus Anasera. Selain itu juga, syarikat APC Readiness Global Sdn Bhd ini juga menjalankan perniagaan Taska, Tadika dan Pusat Jagaan sekitar Melaka, Seremban dan Selangor.

Jus Anasera
Jus Anasera

Jus Anasera ini adalah makanan tambahan ataupun supplemen untuk kanak-kanak seawal 1 tahun. Ianya datang dalam bentuk cecair yang mudah diminum. Jus ini mengandungi serat, kalsium, vitamin dan mineral yang tinggi untuk membantu tumbesaran dan perkembangan otak kanak-kanak.

Jus Anasera

Selain daripada itu, Jus Anasera juga dihasilkan daripada makanan terbaik seperti kurma, kismis, madu, pegaga, delima, buah tin, bacopa, habbatus sauda, ginko biloba dan minyak zaitun.

Fadzi rasa selesa dan tak teragak-agak nak bagi Aneeq cuba Jus Anasera ni sebab Fadzi tau yang syarikat APC Readiness Global Sdn Bhd ni bukan calang-calang syarikat. Jus Anasera ni telah mendapat Selangor Excellent Business Award pada tahun 2015 dan 2016. Selain daripada itu, produk ini juga telak diiktiraf sebagai Amalan Pengilang Yang Baik (GMP) doleh Kementerian Kesihtan Malaysia.  


Cara Pengambilan Jus Anasera

Cara untuk minum Jus Anasera ini mudah saja. Cuma perlu ambil 2 kali sehari - sekali sebelum sarapan dan sekali lagi sebelum tidur untuk mendapatkan kesan yang lebih. Dan untuk minum Jus Anasera ni, Fadzi cadangkan korang guna sudu plastik sebab ada kandungan madu dalam jus ini.

Korang boleh rujuk jadual dekat bawah ni untuk tengok sukatan yang korang boleh berikan pada anak-anak korang mengikut umur. Kalau ikut umur Aneeq, sekarang dia umur 2 tahun. Jadi, Fadzi bagi dia satu sudu kecil plastik saja. Fadzi guna sudu plastik yang dapat kalau korang beli bubur McDonalds tu.

Jus Anasera

Harga Jus Anasera

Sebotol Jus Anasera ini mengandungi 280ml. Dan ianya dijual dengan harga:

RM79.90 (Semenanjung) 
RM84.90 (Sabah Sarawak)

Tapi kalau korang nak beli, korang boleh guna promo kod "JUSANASERA" dan korang akan dapat 30% diskaun. Jimat banyak dah tu. Kalau korang nak beli, korang boleh dapatkan melalui:

No telefon: 06 2339 944
Promocode: JUSANASERA


Post a Comment

9 Comments

  1. Replies
    1. Sesuai la untuk budak-budak sekarang. Kan banyak tenaga diaorang habis dalam aktiviti harian

      Delete
  2. Terima kasih atas perkongsian ini...🤗

    ReplyDelete
  3. Replies
    1. Ye betul. ini supplemen untuk budak-budak. Tapi kalau remaja nak consume pun boleh

      Delete
  4. Ye betul. ini supplemen untuk budak-budak. Tapi kalau remaja nak consume pun boleh

    ReplyDelete
  5. Kanak2 sehingga umur 6 tahun saje ke?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tak pun. Yang dekat atas tu cara pengambilan je. Yang ni katanya sampai remaja pun boleh

      Delete