Shopping Online Dengan PGMall Sempena Super Shocking Sale

Shopping Online Dengan PGMall Sempena Super Shocking Sale | Sekarang ni Fadzi lebih selesa untuk shopping barang secara online saja. Ye lah kan, sejak daripada PKP hari tu, Fadzi rasa tak berapa selamat nak pergi keluar beli barang lebih-lebih lagi kalau bawa anak-anak. 

Fadzi dah tak boleh kira dah berapa banyak parcel yang sampai dekat rumah ni. Tiap-tiap minggu mesti ada parcel baru sampai. Kadang-kadang makanan, kadang-kadang baju dan kadang-kadang tu toys budak-budak. 

Rasanya lepas ni mungkin ada lagi banyak parcel yang sampai sebab PGMall tengah buat macam-macam promosi dekat website diaorang. 

Shopping Online Dengan PGMall

PGMall - Platform E-commerce Nombor Satu Malaysia

Bagi yang belum tahu, PGMall ini adalah platform membeli belah secara online nombor satu Malaysia. PGMall adalah satu-satunya platform e-commerce tempatan di Malaysia. Ia sebenarnya dah lama bertapak di Malaysia, sejak dari tahun 2017 lagi.  

Platform e-commerce PGMall dah semakin popular dan mendapat tempat di kalangan pembeli online Malaysia. Antara sebabnya adalah PGMall selalu buat promosi barangan terbaik dan terdapat pelbagai pilihan produk yang boleh dibeli. Tak hairanlah kalau PGMall ini tersenarai sebagai top 3 website e-commerce oleh iPrice

Promosi Super Shocking Sale PGMall

Shopping Online Dengan PGMall

Sekarang PGMall ada buat promosi hebat Super Shocking Sale. Dalam waktu promosi ni, korang boleh beli barang dengan harga semurah RM1. Mana nak dapat barang harga macam itu sekarang kan?

Setiap hari PGMall akan keluarkan new deals tapi semuanya limited time offers tau. Jadi, pastikan korang datang jenguk website PGMall hari hari untuk tengok promosi apa yang ada, okay? Kalau tak, melepas segala promosi yang hebat. 

Selain daripada promosi Super Shocking Sale, PGMall pun ada buat promosi-promosi lain yang sangat berbaloi seperti:

Hot Day Sales

Shopping Online Dengan PGMall

Setiap hari akan ada tiga slot promosi Hot Day Sales yang akan diadakan iaitu pada pukul 10 AM, 4 PM dan 9 PM. Harga barang-barang terpilih akan jadi sangat murah masa waktu ini! Siap ada lowest price guaranty! 

Korang boleh beli barang dengan minimum 80% diskaun setiap hari dan harga serendah RM0.39. Weh, boleh pitam tengok promosi dieorang ni! 

Love You 3000

Shopping Online Dengan PGMall

Kalau korang buat mana-mana pembelian RM30 dan ke atas, korang juga dapat menyertai Kempen Love You 3000 dan berpeluang untuk menang hadiah bernilai RM3000 keseluruhan. 

Senarai nama pemenang akan diumumkan setiap 15hb dan 30hb setiap bulan. Hadiah-hadiah yang ditawarkan adalah:
  • Pemenang Pertama - RM500
  • Pemenang Kedua - RM300
  • Pemenang Ketiga - RM200
  • 10 Pemenang - RM100
  • 20 Pemenang  - RM50

Tips kalau nak menang, korang kena shopping banyak-banyak dekat PGMall. Baru peluang nak menang tu tinggi. 

Konsep ConsuMerchant 

Satu benda yang Fadzi suka kalau shopping dekat PGMall adalah konsep Consumerchant yang diaorang adakan. 
Shopping Online Dengan PGMall

Selain membeli barang-barang di PGMall, korang juga boleh buat duit. Korang boleh dapat cashback sehingga 3.5%. Cara nak dapatkan cashback ini, korang cuma perlu referkan orang lain untuk mendaftar akaun dan shopping di PGMall. Senang je kan?

Kalau korang nak tahu lebih lanjut macam mana nak dapatkan cashback ni, korang boleh baca dekat sini - PGMall Consumerchant Concept

Berbaloi sangat shopping dekat PGMall ni. Dah lah ada macam-macam jenis produk, promosi pun banyak. Tambah lagi semua barang boleh beli di hujung jari sahaja. Jimat masa, tenaga dan duit.

Jadi apa lagi? Jom membeli belah di PGMall. Untuk maklumat lanjut korang boleh layari website dan media sosial PGMall. 
Website: www.pgmall.my

#PGMall #onlineshopping #shopping #MalaysiaNo1ecommerceplatform #ecommerceplatform #Shopnow #Shoponline #Supershockingsale #Hotdaysale #Loveyou3k



Post a Comment

0 Comments