Borong Tudung Dan Shawl Labuh Di Uswah Islamic Clothing

Waktu aku belajar dekat UiTM Jengka dulu, aku rasa susah sangat nak cari baju-baju muslimah yang labuh, tudung labuh, shawl labuh, seluar lebar-lebar yang cantik-cantik. Kalau ada pun mesti jenis style orang-orang tua punya. Jadinya tak lah aku nak beli kan. Lately dah banyak online store yang keluarkan design muslimah yang menepati syariah dan cantik-cantik pulak tu. Salah satu online shop yang ada keluarkan pakaian muslimah dan tudung serta shawl labuh ni adalah Uswah Islamic Clothing.
Uswah Islamic Clothing

Uswah Islamic Clothing

Uswah Islamic Clothing ni rupanya dah beroperasi dari tahun 2013 lagi dan konsep yang dieorang cuba bawakan adalah pakaian patuh syariah. Sampai hari ni, USWAH dah keluarkan berpuluh-puluh Koleksi Tudung Bawal Bidang 60 dan Shawl Labuh serta 6 Koleksi Pakaian Tunik Labuh.    

Produk Pakaian Dan Tudung Uswah Islamic Clothing

Antara produk pakaian dan tudung serta shawl yang boleh korang dapat di Uswah Islamic Clothing adalah koleksi tudung bawal bidang 60 dan shawl instant labuh.  

Borong Tudung Dan Shawl Labuh Di Uswah Islamic Clothing

Shawl Labuh Dan Tudung Bawal Labuh 

Shawl Adena keluaran Uswah Islamic Clothing ni adalah shawl duo double loop yang bercorak. Setiap coraknya memang menarik dan berbaloi untuk dimiliki. Dengan harga RM59 sehelai, korang pasti akan berpuas hati dengan material crepe chiffonnya yang mudah untuk dibentuk. Korang boleh tengok corak-corak lain dekat Koleksi Adena 2.0.

Kepada yang lebih suka bawal instant labuh, Bawal Instant Haura ini untuk korang. Dengan penggunaan material chiffon nasigi akan memudahkan korang untuk memakai tudung bawal labuh ini. Bahagian awning nya pulak diperbuat daripada somo crepe yang mudah dibentuk. Untuk lebih pilihan warna, korang boleh check dekat Haura Instant Bawal

Husna Instant Shawl ini merupakan hotselling produk dekat Uswah ni. Instant Shawl Labuh yang tidak perlu menggunakan pin ini akan lebih memudahkan korang yang selalu cepat bila bersiap. tambah lagi, shawl labuh ini tak perlu di iron pun. Jimat masa kan? Kalau korang nak tengok koleksi shawl labuh ini boleh tengok dekat Husna Instant Shawl

Borong Tudung Dan Shawl Labuh Di Uswah Islamic Clothing

Terdapat 4 jenis shawl instant labuh lagi yang dikeluarkan oleh Uswah iaitu Inara 2.0 - Double Loop Instant, Lorea - Diamond Double Loop, Neha - Instant Shawl dan Warda - Double Loop Instant. Yang aku suka pasal shawl dan bawal keluaran Uswah ini adalah kesemuanya instant shawl labuh atau tudung bawal instant labuh. Selain daripada menepati syariah, ianya juga mudah untuk dipakai dan tidak perlu pin atau tidak perlu diseterika. Jimat masa dan tenaga. 


Skirt Dan Satin

Uswah juga ada mengeluarkan koleksi skirt dan palazonya yang tersendiri. Menggunakan material kain yang bersesuaian, skirt dan palazo ini pasti menjadi pilihan muslimah yang inginkan kelainan dalam berfesyen.

Borong Tudung Dan Shawl Labuh Di Uswah Islamic Clothing

Aara Satin Skirt ini diperbuat daripada satin berkualiti tinggi dan bersaiz "Free". Disebabkan skirt ini berwarna plain, ia sangat sesuai digayakn dengan blouse atau kemeja bercorak atau pun plain. Unutk pilihan warna skirt Aara yang lain, boleh lihat di Aara Satin Skirt

Kalau korang nak kan gaya yang lebih santai dan mudah, apa kata cuba Hannah Palazo Pants ni. Menggunakan material como crepe, korang pasti akan selesa menggayakan palazo ini. Korang boleh pilih pelbagai pilihan warna di Hannah Plazo Pants

Tunik Dan Blouse Labuh

Shawl dah ada, skirt dan palazo pants dah ada. Tapi rasa tak lengkap pulak kalau tak ada padanan blouse yang sesuai betul tak? Jangan risau, di Uswah, mereka turut mengeluarkan koleksi tunik dan blouse labuh untuk dipadankan dengan shawl, skirt dan palazo. 

Borong Tudung Dan Shawl Labuh Di Uswah Islamic Clothing
Elena Hi-Low Tuni ini memang menarik rekaannya. Poket di bahagian depan kiri dan kanan menampahkan seri pada tunik ini. Warna-warna yang ada juga menarik kerana ianya direka menggunakan warna-warna pastel. Nak tengok warna pastel apa yang ada? Boleh lihat di Elena Hi-Low Tunic.  

Kalau nak kan sesuatu yang lebih formal, aku rasa Muska Nurding Tunic ini mungkin boleh jadi pilihan korang. Dengan kelebihan mesra wuduk dan breastfeeding friendly, penggunaan material daripada black dye moss crepe ini pasti membuat korang lebih elegan dan menonjol. Sesuai dibawa ke majlis-majlis formal ataupun majlis santai. Korang boleh buat pilihan warna korang di Muska Nursing Tunic.

Zuhaa Basic Tunic pula pasti membuatkan penampilan korang lebih ranggi untuk ke majlis-majlis santai atau formal. Penggunaan material como crepe akan membuatkan korang rasa selesa dan segar sepanjang pemakaian. Yang menariknya, Zuhaa Basic Tunic ini mesra wuduk dan mesra breastfeeding. Berminat? Boleh dapatkan pilihan warna korang di Zuhaa Basic Tunic.

Peluang menjana Pendapatan dengan Program Dropship & Stokis USWAH

Sekarang ni USWAH ada buka peluang untuk usahawan di luar sana untuk jadi dropship agen dan juga stokis bagi produk-produk diaorang. Antara kelebihan menyertai dropship dan stokis Uswah Islamic Clothing adalah:
  • Tak perlu simpan stok
  • Tak perlu keluarkan modal
  • Tiada tempahan minimum
  • Tak perlu tanggung kerugian kalau produk tak laku
  • Tiada komisen tersembunyi
  • Peluang promosi pelbagai koleksi HIJAB PATUH YARIAH
  • Komisen 10-20%
  • Sistem tempahan automatik di website
  • Group coaching dan perkongsian masalah serta tips pemasaran


Sehingga kini, USWAH dah ada ramai stokis di Brunei,  Singapura, Jepun dan seluruh Malaysia. Jadi, kalau korang berminat sama ada untuk dapatkan pakaian muslimah yang menepati syariah ini atau korang nak tambah pendapatan dengan mengedarkan pakai muslimah ini, boleh segera hubungi Uswah Islamic Clothing melalui medium-medium di bawah. 


Facebook: Uswah Islamic Clothing
Instagram: @uswahislamicclothing
Youtube: Uswah Islamic Clothing
Email: network.uswah@gmail.com
Web: www.uswah.com.my
Blog: www.uswah.com.my/blog
Hotline: +601110742198 / 0108153562

Butik Fizikal: Uswah Islamic Vendor Boutique,
3A-59-01, Jalan Medan Pusat Bandar 8,
Bangi Sentral, Bandar Baru Bangi.
(Landmark: Sebaris Mee Tarik Warisan, Bella Ammara, Sugarscarf)



Post a Comment

5 Comments

  1. Wah, banyak pilihan untuk menggayakan pakaian muslimah yang menepati syariah di Uswah Islamic Clothing.

    ReplyDelete
  2. A nice range of shawls to choose from. Prices arent that bad too!

    ReplyDelete
  3. great info on shopping them. shall tell friends of this

    ReplyDelete
  4. Not a wearer of shawls but I do like how the NEHA Instant shawl is worn!

    ReplyDelete
  5. Sudah pernah belikan untuk wife. Memang terbaik. Kain lembut can cantik. yang penting labuh dan menutup aurat dengan sempurna..

    Papaglamz singgah di sini.

    New Entri LAUNCHING Shawl LABUH MURAH Exclusive by Papaglamz

    ReplyDelete