Cara Dapat Kerja Di Singapura

Cara Dapat Kerja Di Singapura | Sebelum suami aku secure kerja shift pagi dia (sebelum ni dia shift malam dan kadang-kadang kena jugak shift pagi), selalu je dia duk tengok-tengok kerja kosong dekat Singapura. Nak bertukar arah katanya sebab tak suka shift malam, tak ada family time. 

Tapi disebabkan dah dapat tukar ke shift pagi buat selama-lamanya, dia pun tak tengok kerja kosong di Singapura sebab rasa macam susah nak dapat kerja dekat situ. Lagi satu sebab takut kena tipu kalau cari kerja di Singapura menggunakan agen. Dan takut jugak kalau kerja yang dapat dekat Singapura tu tak segempak yang disangka.


Panduan Mencari Kerja Dan Bekerja Di Singapura

Sekarang ni kadar tukaran mata wang antara Singapura Dollar dengan Ringgit Malaysia adalah sekitar 1SGD = RM3.10. Boleh tahan banyak tu. Bayangkan kalau kita kerja di Singapura dan tukar nilai gaji yang kita dapat ke duit Malaysia. Fuhh 3 kali ganda tu. Tapi macam aku mention tadi, takut sebenarnya kalau kerja dekat Singapura even under agen. Takut kena tipu. Tapi sekarang dah ada panduan untuk mencari kerja di Singapura tanpa menggunakan agen.
  
Cara Dapat Kerja Di Singapura
Panduan mencari kerja dan bekerja di Singapura ni ditulis oleh Haniza Rashid yang merupakan seorang perunding kerjaya. Cik Haniza ni dah berpengalaman bekerja di Singapura dan bekerjasama dengan agensi pekerjaan yang berdaftar dari Singapura. Dalam buku panduan ni insyaAllah dapat membantu dan memberikan gambaran jelas kepada korang-korang yang berminat untuk bekerja di Singapura. 

Dalam ebook ni, korang akan dapat belajar banyak perkara tentang dari mula cari kerja di Singapura, dokumen-dokumen yang diperlukan, cara untuk masuk ke Singapura, pembayaran gaji, permit kerja, makan, tidur, solat, telefon, bahasa dan termasuklah perkara-perkara yang kita rasa macam remeh tapi sebenarnya penting.


Cara Dapat Kerja Di Singapura
Jadi, ada yang berminat untuk mencari kerja di Singapura tapi tak tahu caranya? Nak pakai agen tapi takut kena tipu? Korang boleh dapatkan ebook panduan kerja di Singapura ini di pautan di bawah.

Klik untuk tempah ebook panduan mencari kerja di Singapura --> Panduan Kerja DI Singapura


Post a Comment

2 Comments

  1. Terima kasih sharing. Saya fresh grad, tengah cari-cari kerja. Tertarik dengan kerja singapore sebab kerja sama, tapi dapat duit 3x ganda. hihih

    ReplyDelete