Senarai Harga Terkini Tiket Sistem Pengangkutan LRT

Dua hari lepas, gigih aku seharian ulang alik ke banyak tempat di Kuala Lumpur dengan menaiki kenderaan awam. Antara pengangkutan awam yang aku naik hari tu adalah KTM Komuter dengan LRT. Hari semalam aku dah kongsikan dengan korang harga terkini tiket KTM Komuter kan. Hari ni aku nak kongsikan dengan korang senarai harga terkini tiket LRT pulak. 

RapidKL


Jadual Tambang LRT (Sehala)

Sekarang kan dah tak pakai tiket keping-keping macam dulu lagi. Sekarang dah upgrade pakai token pulak. Ada dua jenis token sekarang. Satu warna biru dan satu lagi warna merah. Tapi, jangan risau. Kad Touch n Go dan lain-lain kad yang korang guna sebelum ni masih boleh digunakan lagi.

Token Biru LRT

Semoga entri pendek ni boleh bagi manfaat untuk korang. Kalau korang nak tau lebih lanjut pasal LRT ni contohnya jenis-jenis tiket LRT, jenis-jenis token LRT, jenis-jenis kad LRT, laluan LRT dan sebagainya, korang boleh pergi ke laman web MyRapid.  



0 comment... add one now