Fadzi Razak Sudah Selamat Melahirkan Baby Boy

Alhamdullilah pada hari Sabtu yang lepas pukul 12.47 pagi, aku dah selamat melahirkan seorang anak lelaki. Alhamdullilah sihat semuanya. Aku telah pun melahirkan baby boy aku dekat Pusat Perubatan Universiti Malaya. Tunggulah aku dah sihat sikit aku akan coretkan sikit pengalaman bersalin aku sebagai panduan mak-mak baru nanti insyaAllah.

 
Terima kasih pada semua yang mendoakan kesihatan dan keselamatan aku semasa dan selepas bersalin. Ada yang tanya-tanya nama baby dan nak tengok gambar baby kan? Hehehe. Itu nanti dulu lah ye. Masih banyak yang tak selesai lagi - daftar nama, berpantang dan sebagainya.

 

 

0 comment... add one now