4 Sebab Memilih Mirae Collagen Sebagai Suplemen Tambahan

Perempuan dengan kecantikan tak boleh nak dipisahkan. Betul tak? Selain daripada make up, sekarang ni dah ramai yang mengamalkan kecantikan secara semulajadi iaitu melalui pemakanan suplemen. Kalau nak diikutkan, banyak je suplemen yang ada di pasaran sekarang ni, pening nak pilih. So, hari ni aku nak share dengan korang semua satu suplemen kolagen yang baru iaitu Mirae Collagen.

Mirae Collagen

Mirae Collagen terdiri daripada 90% kolagen dan 10% Fibre dan Vitamin yang memudahkan untuk diserap oleh tubuh manusia. Berbanding dengan produk kolagen lain yang ada di pasaran, Mirae Collagen ni - tidak berwarna, tiada mendakan, 100% boleh larut dalam air dan rasa seperti tembikai susu.   

Kenapa nama Mirae? Mirae ni dalam bahasa Jepun bermaksud  masa depan. So, kira-kiranya produk Mirae Colagen ni memberikan keremajaan pada penggunanya. Dengan slogan "Give back to your SKIN what TIME has taken away", pengguna Mirae Collagen akan nampak lebih muda remaja serta bertenaga bila mengamalkan produk ni.


Mirae Collagen
Air kosong sebelum dicampurkan dengan Mirae Collagen


Mirae Collagen
Air kosong yang bercampur Mirae Collagen

4 Sebab Memilih Mirae Collagen Sebagai Suplemen Tambahan

Sumber Terbaik
Mirae Collagen diperolehi daripada 100% ikan air tawar semulajadi.

Daya Penyerapan Terbaik
Ratio asid amino dengan berat molekul yang rendah (~2000Da) untuk penyerapan dan penggunaan maksimum oleh badan.

Formula Terbaik
Peptide kolagen ikan dicampur dengan FOS Fibre dan Vitamin C untuk memberi penambahan optimum keperluan kolagen pemakanan anda.

Dibuktikan Secara Klinikal
- Melembapkan kulit
- Efek anti penuaan
- Melembutkan kulit
- Mengurangan kedutan di kulit

 

Kandungan Di Dalam Mirae Collagen

- Collagen Peptide
- Vitamin C
- FOS Fiber 

Mirae Collagen

Mirae Collagen ini dibuat secara semulajadi dan tidak mengandungi bahan-bahan seperti:

- Pewarna
- Gula
- Pengawet tiruan
- Bebas gluten

FAQ Mirae Collagen


Siapa yang sesuai menggunakan Mirae Collagen?
  • Lelaki
  • Perempuan - Tidak sesuai untuk ibu mengandung.

Kenapa perlu mengambil kolagen melalui supplemen berbanding kolagen yang boleh diperoleh daripada makanan harian?
Makana harian kita tidak cukup kolagen untuk kegunaan badan. Mengambil kolagen peptide alam bentuk tepung akan memberi kuantiti yang mencukupi untuk sistem badan kita berfungsi secara baik.

Mirae Collagen

Kenapa perlu 9000mg (1 scoop bersamaan dengan 10g Mirae Collagen)?
Berdasarkan kajian, badan manusia memerlukan 5000mg hingga 10000mg kolagen setiap hari untuk mendapat kesihatan tubuh badan yang optimum. Dengan 1 scoop Mirae Collagen setiap hari, 9000mh kolagen akan diterima oleh sistem tubuh badan kita yang mana ianya mencukupi untuk berfungsi dengan efisen dan efektif.

Apakah kesan buruk yang boleh berlaku jika mengamalkan Mirae Collagen dengan suplemen lain? Ada kesan sampingan jika mengambil Mirae Collagen ini?
Tidak. Tapi korang dinasihatkan agar rujuk kepada pakar atau doktor jika masih ragu-ragu. Setakat ini, tiada kesan sampingan yang dikesan jika mengambil Mirae Collagen ini.

Bila boleh mula lihat keberkesanan Mirae Collagen ini?
Sistem tubuh badan seseorang berbeza daripada individu yang lain. Jadi, kesan awal Mirae Collagen ini berbeza dari satu individu ke individu yang lain bergantung kepada umur, environment, gaya hidup dan diet pemakanan. Secara amnya, kesan awal boleh dilihat pada kuku adn rambut dalam masa satu hingga tiga minggu. Peningkatan pada kulit dan lain-lain bahagian boleh dilihat pada minggu berikutnya.

Bolehkah Mirae Collagen ini diambil setiap hari dan apa yang akan terjadi jika diambil secara berlebihan?
Peptide kolagen adalah protein dalam bentuk yang lebih mudah dan penting untuk badan kita untuk membaiki sel-sel dan tisu-tisu yang rosak. Pengambilan kolagen setiap hari dan konsisten bukan saja selamat tapi jugak membantu badan kita membaiki  dan berfungsi dengan lebih efisen. Kalau diambil secara berlebihan, ianya akan dikeluarkan melalui air kencing tanpa efek yang membahayakan.

Adakah dengan mengambil Mirae Collagen berat badan akan bertambah?
1 scoop (10mg) Mirae Collagen mengadungi kalori yang rendah (kurang daripada 400kcal) dan tiada lemak. Korang boleh ambil Mirae Collagen walaupun korang tengah diet.

Kenapa perlu ambil Mirae Collagen berbanding kolagen-kolagen lain yang ada dalam pasaran sekarang?
Selamat - Tiada bahan kimia, bebas BSE-TSE, bebas alergen dan bebas Genetically Modified Organisms (GMO)
Kualiti Terbaik - Bahan mentah premium, GMP/ISO9001 dan ujian kawalan yang terbaik
Mudah Digunakan - Bebas gluten, tiada warna dan tiada bau
Efektif - Terdiri daripada asid amino dan ikan air tawar

Status
Halal

Mirae Collagen

Cara untuk ambil Mirae Collagen ni sangat mudah. Cuma ambil satu sudu satu hari. Selepas seminggu, kurangkan kepada setengah sudu sehari. Aku sarankan korang minum ni pada waktu malam sebab malam kan waktu kite berehat. So, kesan dia lebih efektif waktu kita rehat tak buat apa-apa. 

Satu botol 130g ni boleh bertahan selama 20 hari. Harga asal Mirae Collagen adalah RM500 untuk 2 botol. Sekarang ni diaorang tengah buat promosi beli dalam pakej. Pakej beli 2 botol dengan harga RM364 saja. Promosi ni sempena dengan Hari Raya Aidilfitri sampai 14 Ogos 2015 saja. So, kalau korang berminat, cepat-cepat dapatkan Mirae Collagen ni.

Kalau berminat, boleh contact YS
Whatsapp/Call: +6010-297 1228
WeChat: yensang18 


Post a Comment

0 Comments