10 Idea Bisnes Untuk Jana Pendapatan Tinggi

Bulan ni dah masuk bulan Disember. Dan tahun 2015 dah nak habis pun. Sebenarnya banyak lagi benda yang aku tak sempat nak buat lagi tahun ni dan salah satunya buat bisnes yang aku suka. So, tahun depan aku nak cuba iktiarkan untuk terus berbisnes di awal tahun. Kalau korang pun berminat untuk buat bisnes, cuba tengok idea bisnes yang aku senaraikan dekat bawah ni. Moga-moga jadi idea untuk korang jugak.

10 Idea Bisnes Untuk Jana Pendapatan Tinggi

10 Idea Bisnes Untuk Jana Pendapatan Tinggi


1. Pakaian Sukan

Ash Be Nimble bermula dengan pakaian wanita, tetapi kini telah diperluaskan kepada lelaki juga. Mereka juga mempunyai pakaian yang sesuai dengan muslimah bersukan yang berhijab yang baru dilancarkan. 

Pakaian Premium Kanak-Kanak

2. Pakaian Premium Kanak-Kanak

Kooshboo adalah label fesyen premium kanak-kanak. Semua pakaian yang direka sepenuhnya dan dibuat oleh rakyat Malaysia. Ia telah dimulakan untuk menangani jurang dalam pasaran pakaian kanak-kanak, untuk pakaian yang simple, rekaan yang menarik dan diperbuat daripada bahan semula jadi. 

3. Assesori Kraftangan

Simply K adalah koleksi aksesori buatan tangan menggunakan bahan-bahan terbaik yang berkualiti, seperti kristal swarovski yang tulen. Kedai online mereka menjual produk yang terdiri daripada gelang untuk klip rambut serban. Mereka juga mempunyai outlet di The Gardens dan Suria KLCC. 

4. Sewa Pakaian


Mengapa membeli apabila korang boleh menyewa? Rent A Pakaian adalah yang pertama di Malaysia one-stop portal sewa pakaian asli berjenama, aksesori dan beg di mana wanita boleh mendapatkan pakaian berjenamadengan harga lebuh murah daripada harga biasa.
Percetakan

5. Percetakan

The Alphabet Press adalah syarikat alat tulis yang menjadi perintis kepada cetakan letterpress di Malaysia. Mereka menawarkan produk kertas yang direka seperti kalendar, kad dan komputer riba, yang dicetak menggunakan mesin 1960 vintaj Jerman.

Itu antara5 idea untuk jana pendapatan. Dah ada yang berminat nak mula buat bisnes macam ni?
 


Post a Comment

5 Comments

  1. good sharing dear...tema pakaian kanak2 semakin mendapat perhatian...sis pun suka menjual kids fashion

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kak julia ade jual baju baby? Nanti saya nak tengok :D

      Delete
  2. DH FOLLOW LAMA...SINGGAH BLOG PENAJA GA

    ReplyDelete