Beli Kasut Online Di Happy2U.my

Beli Kasut Secara Online Di Happy2U.my | Hari tu aku pernah tulis wish list barang yang aku nak beli untuk tahun 2017 dan antara banyak-banyak barang yang aku nak beli tu adalah kasut sukan. Sebenarnya aku ni bukan jenis yang rajin sangat nak keluar shopping dekat mall jadi aku prefer untuk beli kasut secara online je. Lepas survey punya survey, aku decide untuk ambil kasut sukan dekat website happy2u.my. 
Happy2U.my Kedai kasut Online

Tahun ni azam barunya nak berjogging setiap pagi. Jadinya kenalah ada kasut sukan ye dak? Kasut yang aku order dari happy2u.my ni yang ni ha Tubular Yeezy X Primeknit Trainers yang berharga hanya RM58. Pada aku harga tu memang berbaloi sebab kan kasut ni ala-ala sama dengan kasut yang aku berkenan dekat satu website beli kasut online yang lain tapi harga yang ini jauhhhhh lebih murah. 

Beli Kasut Online

Trainers ni sebenarnya ada dua warna - hitam dan putih. Tapi aku pilih putih sebab dah ada kasut warna hitam. Kasut ni pun, selain buat pergi jogging, boleh bawak pergi jalan-jalan. Serius selesa. Kualiti pun ok.

Mula-mula sebelum pakai, aku ukur dulu tapak kasut tu dengan tapak kaki aku. Mak aih besar! Tapi aku try jugak sarung, kot kot lah kan. Sebenarnya muat je. Belah luar je yang nampak macam besar sikit dari kaki aku. Tapi bila dah sarung memang muat-muat je. Memang aku pilih saiz aku sendiri. 

Beli Kasut Online

Beli Kasut Online

Biasanya kalau aku beli kasut online, mesti ada problem dengan kasut. Tak kiralah tak muat ke, terbesar ke, tapak keras ke tak selesa ke. Tapi kasut yang aku beli online dekat happy2u.my ni selesa. Tapak dia bila jejak kaki ke lantai, terasa lembut. Belakang kaki pun tak sakit atau luka bergesel dengan kasut. Kasut ni pun tak mengcengkam sangat kaki aku. Just nice untuk make sure kaki aku tak tercabut dari kasut masa berlari.

Beli Kasut Online
Kasut yang aku beli online dari Happy2u.my ni boleh pakai untuk jogging dan pakai untuk harian biasa. Nak pakai pergi kelas pun boleh. 

Beli Kasut Online
Semalam aku pakai kasut ni pergi makan dinner dekat kedai makan. Selesa je.

Aku ni bila dah dapat good experience dengan satu-satu online shop, memang nak terus je beli dekat situ. Happy2u.my ni salah satu online shop yang aku berkenan sebab harga berpatutan dan kualiti pun okay. Dan semalam, aku terstalk Facebook dengan Instagram happy2u.mu ni. Rupanya diaorang tengah buat giveaway. Boleh menang kasut eksklusif pada follower yang aktif. Pergi lah join, mana tau rezeki korang boleh menang kan. 

Contest happy2u.my

Selain daripada kasut wanita, happy2u.my ni ada jugak jual accessories lain macam sunglasses, beg, topi dan makeup organizer. Senang boleh beli accessories yang matching dengan kasut korang terus dekat sini. Aku ada lagi berkenan dengan kasut lain dekat sini. Next time nak beli lagi. Hohoho.

Oh, kalau korang mencari-cari mana nak beli kasut secara online dengan harga yang berpatutan dan berkualiti, korang boleh tengok dekat website atau Facebook happy2u.my ni.






Post a Comment

0 Comments