Cara Mudah Nikmati Supplemen Kesihatan - Maria Miracle

Kalau kebiasaan produk kecantikan tak sah kalau tak kena bancuh kan? Betul tak? Aku tau ramai antara kita yang tak berapa nak rajin nak bancuh produk kecantikan yang dalam sachet tu dengan air, kena kacau-kacau lagi. Leceh kan? Ha, sekarang ni aku dah tak payah nak bancuh-bancuh dah produk kecantikan yang aku guna ni - Maria Miracle. Produk yang paling senang aku makan. Koyak sachet lepas tu masuk kan je terus dalam mulut.  

Maria Miracle

Maria Miracle - Kini Kecantikan Bukan Fantasi Lagi

Gitu tagline dia. Kini kecantikan bukan fantasi lagi. Hehehhe. Maria Miracle ni sebenarnya adalah sejenis serbuk kolagen yang lazat mengandungi ekstrak strawberi. Kelebihan Maria Miracle ni akan buat kulit kita jadi licin, muda, cerah dan putih berseri. Sape tak nak kan? Yang bestnya, Maria Miracle ni boleh dimakan oleh lelaki dan perempuan.

Korang tak perlu risau untuk consume Maria Miracle ni sebab dia memang 100% asli dan selamat. Ada sijil kelulusan HALAL dari JAKIM dan juga GMP. Maria Miracle juga dah dapat kelulusan daripada Kementerian Kesihatan Malaysia (KKM)


Maria Miracle
Bentuk serbuk kolagen Maria Miracle. Masa nak masukkan dalam mulut tu, buat perlahan-lahan okay. Nanti tersedak pulak.

Cara Makan Maria Miracle

Cara untuk ambil Maria Miracle ni senang je. Korang ambil satu sachet Maria Miracle tu, koyakkan. Tuang kan serbuk kolagen ke dalam mulut dan kemam. Pastikan korang makan masa perut kosong atau 2 jam lepas makan. Makan satu sachet satu hari.

Rasa Maria Miracle ni sedap manis masam-masam. Rasa macam strawberi pun ada sebab dia kandungan serbuk jus strawberi. So tak perlu risau rasa tak sedap ke apa unless korang tak suka makan buah strawberi (like whattt?).


Maria Miracle

Dalam satu kotak ni ada 15 sachet. Dan setiap sachet tu kandungan dia 15 gram serbuk kolagen. So, sekotak boleh consume dalam setengah bulan. Cadangan aku, beli terus 2 kotak sekaligus sebab aku tengok biasa dieorang buat promosi 2 kotak terus boleh dapat murah lagi, berbaloi daripada beli sekotak je.


Kelebihan Maria Miracle

Maria Miracle ni kelebihan dia bukan saja untuk jadikan kulit lebih cerah, muda, antioksidan untuk penuaan, kurangkan masalah jerawat, menghilangkan parut dan kecilkan liang roma, Maria Miracle ni jugak berfungsi untuk tambah tenaga dalam badan.


Maria Miracle

Setakat yang aku makan Maria Miracle ni, perubahan yang aku rasa sendiri badan kurang rasa letih. Kalau dulu aku akui aku rasa badan ni lemah-lemah je tak bersemangat, sekarang dah rasa bertenaga sikit. Itu baru makan beberape sachet. Bayangkan kalau makan beberape kotak. Hohoho.

Oh ye, kalau korang berminat jugak untuk dapatkan Maria Miracle ni, korang boleh usha Facebook atau Instagram Maria Miracle.



Post a Comment

8 Comments

  1. Oh, jarang serbuk kolagen makan saja, selalu mesti bancuh dgn air, jus la. Bagus konsep ni, tak payah bancuh.

    ReplyDelete
  2. Thanks for sharing, this is my first time get to know about this brand.

    ReplyDelete
  3. semakin terkenal produk kolagen MM ni..

    ReplyDelete
  4. First time heard about this brand!!! first time know that collage have powder form!!

    ReplyDelete
  5. Last time makan collagen sakit sendi dah kurang, tapi tak putih pun hehe.

    ReplyDelete
  6. Oh? So it is in powder form? Does it feel dry to consume then?

    ReplyDelete
  7. badann kurang rasa letih ke, hhm rasa rasa nak makan juga la benda ni sebab macam selalu fatigue je

    ReplyDelete