Senarai Ebook Percuma Untuk Bacaan Sempena Perintah Kawalan Pergerakan 2020

Senarai Ebook Percuma Untuk Bacaan Sempena Perintah Kawalan Pergerakan 2020 | Waktu PKP ni ada yang masih bekerja dan ada juga yang tidak dapat bekerja. Bagi yang tidak dapat bekerja, bolehlah isi masa terluang itu untuk bersama-sama keluarga.

Selain itu, korang juga boleh belajar banyak benda baru. Nak keluar belajar masuk kelas memang tak boleh lah. Tapi korang boleh baca buku-buku atau ebook yang boleh korang dapati di internet.

Senarai Ebook Percuma Untuk Bacaan Sempena Perintah Kawalan Pergerakan 2020

Senarai Ebook Percuma Untuk Bacaan Sempena Perintah Kawalan Pergerakan 2020

Sejak Perintah Kawalan Pergerakan bermula hujung bulan Mac lepas, ada beberapa influencer dalam bidang penulisan bagi ebook berbayar diaorang secara PERCUMA!

Fadzi pun tak lepaskan peluang untuk mendapatkan ebook-ebook percuma ini. Malah ada antara ebook yang diberikan secara percuma ini memang Fadzi dah aim lama nak beli. 

Tiba-tiba diberi secara percuma pula. Rasa macam orang mengantuk disorongkan bantal pulak dah. Rasa bertuah sangat. Jadi Fadzi nak kongsikan juga ebook-ebook percuma ini kepada korang. Antara ebook tersebut adalah:

1. 118 Idea Menulis Content (Khairul Hakimin Muhammad)

Ebook ni memang Fadzi dah lama aim nak beli. Harga asalnya RM187 tapi Tuan Khairul Hakimin Muhammad berbesar hati nak beri secara percuma untuk kita baca dan aplikasikan dalam kehidupan kita.

118 Idea Menulis Content (Khairul Hakimin Muhammad)

Korang boleh dapatkan ebook percuma 118 Idea Menulis Content ini di link di bawah:
https://bit.ly/118IdeaMenulisContent

Sorry guys, ebook percuma ini dah pun ditamatkan. Bagi yang dah dapat, tahniah. Ramai juga yang rebut peluang untuk dapatkan ebook yang sangat berguna ini. 

Tapi bagi yang belum dapatkan, korang boleh beli Kombo Ebook Content ini. Dalam kombo ini, korang boleh dapat 5 ebook KHM iaitu:
  1. E-Book The Content Game 
  2. E-Book Bagaimana Saya Membina Bank Content 
  3. E-Book 118 Idea Menulis Content
  4. 101 Tips Pandai BerFacebook
  5. Content Mapping Analysis


Korang boleh dapatkan kombo ebook di atas ini dekat link di bawah:


2. Kisah Benar 17 Ghostwriter Buat Duit Dengan Menulis (Puan Nordianah Bachok)

Ebook yang ni pun Fadzi memang dah aim lama tapi tak terbeli-beli lagi. Alhamdullillah rezeki Allah gerakkan hati Puan Nordianah Bachok (sifu ghostwriter Fadzi) untuk berikan ebook ini secara percuma.

Kisah Benar 17 Ghostwriter Buat Duit Dengan Menulis (Puan Nordianah Bachok)

Kenapa korang kena dapatkan ebook ini? Supaya boleh belajar macam mana dengan menjadi seorang ghostwriter, korang mampu untuk dapat pendapatan juga. 

Korang boleh dapatkan ebook Kisah Benar 17 Ghostwriter Buat Duit Dengan Menulis ini di link di bawah:

Atau kalau korang nak masuk kelas online macam mana untuk bermula sebagai seorang ghostwriter macam Fadzi, korang boleh register dekat link di bawah ini:

3. Secangkir Hikmah PKP (Mohd Fadli Salleh)

Ebook daripada Tuan Mohd Fadli Salleh ini pulak sebuah ebook tentang nasihat kehidupan. Seronok bila baca ebook ni sebab setiap page penuh dengan warna. Penulisan pun jenis santai di sebalik nasihat daripada keluarga penulis.

Secangkir Hikmah PKP (Mohd Fadli Salleh)

Bagi Fadzi ebook ni sesuai untuk bacaan santai dan untuk penuhkan tangki emosi positif kita sempena dengan Perintah Kawalan Pergerakan ini. Waktu-waktu macam ni kita kena penuhkan dengan bacaan positif dan jauhkan perkara negatif.

Korang boleh muat turun ebook Secangkir Hikmah PKP secara percuma di link bawah ini:

4. 17 Modul Eksplorasi Fotografi Dieyla Photog

Bagi yang minat dengan photography, korang boleh download ebook 17 Modul Eksplorasi Fotografi Dieyla Photog. Fadzi sendiri dah download dan dapat banyak info pasal photgraphy melalui bacaan ebook tersebut.


17 Modul Eksplorasi Fotografi Dieyla Photog

Selain daripada tu, Dieyla Photog pun ada buat group dekat Facebook. Dieyla Photog akan buat live session untuk sharing pasal ilmu photography. Fadzi dah join first session diaorang. Session kedua akan diadakan pada 21 April ni nanti.


Download ebook di sini: https://www.dieylaphotog.com/
Join group sharing Dieyla Photog di sini: 
https://www.facebook.com/groups/dieylaphotoglive/
  

Dekat atas ni antara ebook percuma yang Fadzi jumpa. Kalau korang ada jumpa ebook yang diberi secara percuma (dengan cara yang betul ya), boleh komen dekat bawah? Boleh Fadzi masukkan dalam senarai di atas ni sekali.

Akhir kata, gunakan masa yang terluang semasa PKP ini dengan penuh manfaat. Baca buku, belajar skill baru dan luangkan masa dengan keluarga. Banyak lagi sebenarnya yang korang boleh buat. Yang penting buat. 


Post a Comment

4 Comments

  1. baguslah fadzi share info nih ... tq.. muah ciked

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hehheeh sama sama. Muah kembali hahahhaa

      Delete
  2. Terima kasih share Fadzi. Alhamdulillah saya sempat download dah ebook KHM tu. Memang set see first dia di FB. Hehe. Ebook Ghostwriter tu pun lama dah mengidam.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sama sama. SAya pun bersyukur sangat dapat ebook KHM tu. Seronok baca. Tengah susun content untuk apply

      Delete