Nak Ubah Hidup? Korang Kena Baca Ni.

Nak Ubah Hidup? Korang Kena Baca Ni. | Macam mana nak jadikan bisnes korang berjaya? Macam mana nak capai impian dalam hidup? Macam mana nak atasi segala masalah kewangan dan hutang piutang keliling pinggang?

Pernah tak korang terdetik soalan-soalan dekat atas ni dalam hati? Kalau ada, korang kena join program Nak Ubah Hidup yang akan diadakan tak lama lagi di Setia Alam.


Nak Ubah Hidup? Korang Kena Baca Ni.

Nak Ubah Hidup? Korang Kena Baca Ni

Mesti korang tertanya-tanya apa benda Program Nak Ubah Hidup ni kan? Program Nak Ubah Hidup ini adalah satu program untuk korang kenal dan kuasai potensi diri, kewangan dan bisnes.

Nak Ubah Hidup? Korang Kena Baca Ni.

Program Nak Ubah Hidup ini akan diadakan pada 30 Ogos hingga 1 September 2019 di Setia City Convention Center (SCCC), Setia Alam, Shah Alam. 

Dalam program 3 hari ini akan menghimpunkan USAHAWAN-USAHAWAN yang serius Nak Ubah Hidup mereka dari keadaan yang teruk, perasaan tak puas hati dan kecewa kerana sentiasa gagal dan tak capai apa-apa.

Untuk pengetahuan korang, program Nak Ubah Hidup ini adalah anjuran Richworks. Richworks ni dah banyak anjurkan program-program seumpama ini dan lebih 700 000 peseerta telah menyertai program-program tersebut.

Nak Ubah Hidup? Korang Kena Baca Ni.

Ramai antara yang menyertai program-program ini dah berjaya merubah diri mereka dari hidup biasa-biasa menjadi luar biasa dengan berniaga. 

Tau tak dulu yang datang ke program-program ini asalnya hadir dengan keadaan kusut, penuh bermasalah, dengan tekanan kewangan dan beban hutang keliling pinggang.

Nak Ubah Hidup? Korang Kena Baca Ni.

Ramai jugak yang berniaga tanpa ilmu perniagaan yang betul menyebabkan bisnes dieorang susah nak berkembang. Dan dieorang terpaksa berhadapan dengan cabaran untuk membuat jualan bulanan yang tinggi dan konsisten. 

Sebab ini lah tahap kewangan dan pendapatan dieorang sehingga menyebabkan ramai antara dieorang terpaksa menanggung beban hutang bisnes yang mempengaruhi keadaan hidup dieorang.

Nak Ubah Hidup? Korang Kena Baca Ni.

Tapi, lepas join beberapa program RichWorks, ramai yang mula hidup dengan lebih baik. Kebanyakannya muncul sebagai usahawan berjaya di dalam pelbagai bidang.

Sebabnya dieorang berjaya mengambil tindakan merubah hidup dieorang untuk keluar dari kepompong bebanan masalah dan tekanan kewangan.

Sampailah hari ini, Dr Azizan Osman sebagai Master Coach RichWorks telah berjaya melahirkan ramai usahawan jutawan dan banyak menyumbang kepada perkembangan dan kemajuan bidang keusahawanan di negara ini.

Nak Ubah Hidup? Korang Kena Baca Ni.

Antaranya kemajuan anak-anak bangsa dengan rekod peningkatan pencapaian usahawan melalui program bisnes dan pemasaran hanya dalam tempoh seawal 3 bulan hingga 18 bulan.

Azizan menerusi Richworks International Sdn Bhd, kini merupakan peneraju seminar latihan dan pencetus pembangunan keusahawanan dan pemasaran. Korang tau tak beliau dah bergelar jutawan seawal usia 32 tahun melalui syarikat yang diasaskannya pada 2008? 

Nak Ubah Hidup? Korang Kena Baca Ni.

RichWorks melihat program ini sebagai peluang untuk membantu lebih ramai orang dengan berkongsi ilmu bagaimana dieorang boleh Ubah Hidup dengan menguasai potensi diri, kewangan dan bisnes.

Program Nak Ubah Hidup mensasarkan pada bulan Ogos ini sempena Merdeka 2019 akan dihadiri oleh lebih 10,000 peserta selari dengan misi dieorang untuk melahirkan lebih ramai bakal usahawan. 

Nak Ubah Hidup? Korang Kena Baca Ni.

Program ini akan menjadi pencetus titik perubahan dalam kehidupan peserta apabila dieorang sedar dan tahu bagaimana program ini boleh bantu ubah hidup dieorang dari Zero ke Jutawan hanya dengan berniaga.

Ramai di luar sana merasai bahang daripada tekanan ekonomi dan saya melihat ia semakin mencabar terutama buat mereka yang berpendapatan tetap, rendah atau sederhana dan golongan yang tidak bekerja, ditambah dengan kesan peningkatan harga barang dan kesan daripada kenaikan kos barangan dari luar negara disebabkan nilai tukaran ringgit yang lemah buat masa ini.

Azizan berkata, beliau sebagai individu mungkin tidak mampu mengubah ekonomi dunia tetapi melalui platform program ini yang merupakan inisiatifnya dipercayai dapat membantu lebih ramai orang, terutamanya Melayu untuk memperkasakan diri dan bangsa dengan ilmu dan formula untuk melonjakkan keupayaan diri.


Mungkin tidak semua akan menghargai perkongsian ilmu bernilai ini tetapi mudah-mudahan ia dapat membantu mereka yang komited dan perlukan bimbingan daripada ilmu dan pengalaman saya selama ini untuk membina kehidupan dan tahap kewangan yang luar biasa, InsyaAllah.

“Selain dari itu, jika sebelum ini Richworks adalah sinonim dengan Program Intensif Magnet Kekayaan & Kejayaan (IMKK) yang telah berakhir pada bulan November 2018, kami yakin isi kandungan Program Nak Ubah Hidup ini akan 10 kali lebih berimpak dari Program IMKK kerana program baru ini dapat membuka peluang kepada lebih ramai rakyat Malaysia untuk memahami potensi sebenar diri mereka melalui ilmu serta pengalaman dan kesilapan saya untuk mereka mengubah dan memperbaiki diri, hidup dan tahap kewangan mereka menjadi luar biasa.” 

Program Nak Ubah Hidup 2019


Rasa-rasa nak ubah hidup korang? Jom terus daftar untuk Program Nak Ubah Hidup ni. Pendaftaran untuk Program Nak Ubah Hidup (klik sini) ini sudah dibuka.

Untuk maklumat lanjut tentang Program Nak Ubah Hidup ni, korang boleh layari web dan sosial media platform di bawah.

RichWorks Hotline: 1300-88-2424


Post a Comment

25 Comments

  1. rugi siapa tak join program begini kena ambil peluang ni

    ReplyDelete
  2. this is interesting, didn't know of this til you shared here. Thanks for this info, now I know where to check it out.

    ReplyDelete
  3. Nak berubah kena istiqamah dan tidak mudah putus asa.
    Yang penting kena berguru pada yang bijak dan kena rajin bertanya.
    Jangan rajin berguru di Youtube atau FB semata-mata, kang tersesat.

    ReplyDelete
  4. Terbaiklah! Motivasi macam ni yang kita perlukan ntk dapatkan positive vibe dan semangag yang berpanjangan! Lagi² bila join motivator terbaik macam ni. Rasa menjulang2 semangat! Terbaiklah!

    ReplyDelete
  5. Beruntungnya dapat join bengkel Dr Azizan. Sesekali pi motivasi memang bagus. Aura positif yang diserapkan InsyaAllah bawa perubahan positif gak untuk kita kan.... Yang penting kena mula bertindak. Moga terus sukses.

    ReplyDelete
  6. Satu program motivasi yang boleh meningkatkan keyakinan diri ni patut dicuba bagi orang yang nak berjaya. Belajar ilmu ni kena cari orang2 yang pakar dlm bab2 ni..

    ReplyDelete
  7. Betul kalau nak unah diri kita kena mulaka. Kalau tak memang masih di takuk lama. Siapa yg berkesempatan bagis join semibar dr azizan ni

    ReplyDelete
  8. Ramai yang berjaya lepas join program yang dianjurkan eh Dr Azizan ni. De juga dengar siapa yang pergi program dia rasa semangatnya lain macam. Berkobar kobar

    ReplyDelete
  9. Bestnya dapat join program macam ni. Nak berjaya kenalah berguru..nak berjaya kenalh ada mentor. Pogram motivasi mcm ni memang boleh memberi semangat pada kita yg selalu down ni

    ReplyDelete
  10. i like to attaend kind like this motivation session. as i am a slow learner and slow warmer person , should alway keep motivated . keep the thing on fire!! must change when we not sure what should further too!!

    ReplyDelete
  11. Siapa yang taknak berubah kan..semua orang nak..kene ada keyakinan diri untuk berubah..jangan separuh jalan je..bgus ada program macam ni, sekurangnya ada orang yang bagi semangat dekat kita..pergi bukan seorang tapi ramai

    ReplyDelete
  12. wah, mesti best kan program ni. boleh take note semua tips yang Azizan Osman beri. Sekarang ni kene start ubah hidup supaya financial kita teratur macam beliau.

    ReplyDelete
  13. pernah sign up dulu,tapi tak pernah pergi seminar ni.. insyallah akan pergi seminar ni dalam masa terdekat

    ReplyDelete
  14. Menarik! Bestnya kalau dapat join program macam ni, dapat tunjuk ajar daripada yang pakar.

    ReplyDelete
  15. Program motivasi sebagai anjakan paradigma. Bagus.

    ReplyDelete
  16. Ramai jugak yg join program dia ni kan? Beberapa tahun lepas emi pernah join. Tapi sekali jela. Masa tu pergi pun sebab teman akak & kawan dia. Not bad la, penuh dengan aura positive kat sana.

    ReplyDelete
  17. Bagus motivational sharing macam ni boleh boost semangat nak berjaya kan.

    ReplyDelete
  18. Bestnya kalau dapat join seminar dengan dr azizan osman ni.. kebanyakan mereka yang dah pergi seminar beliau semua dah berjaya mengubah hidup diorang kerana suntikan semngat yang dr azizan berikan semasa seminar ni

    ReplyDelete
  19. Lepas baca pasal program ni terus rasa nak ubah hidup je. Nak jadi lebih bersemangat ke arah yang lebih baik. Rasa berkobar-kobar plak.

    ReplyDelete
  20. Memang seronok klu kita ikut program mcm ni.. tiba2 jer dtg semangat nk berubah hidup tp kita mesti sabar dan tabah

    ReplyDelete
  21. Semangat motivasi memang kena sentiasa ada, bergaul dengan orang yang aura positif, guru bermotivasi, dan kita juga kena la semangat positif. kalau malas, masuk kelas banyak mana pun susah nak fokus apa yang kita target. Tambahan zaman sekarang serba laju. So, pergi seminar, jangan peram semangat tu. Hehehe

    ReplyDelete
  22. salah stu idola dalam bidang perniagaan. Walaupun belum pernah join lg program beliau tapi aura tu dh dpt rasaabsveveveg

    ReplyDelete
  23. Every change begins with us. Nice motivation talk. If we want to be different we have to live differently and change our mindset and habits.

    ReplyDelete
  24. Oh ni ada kengkawan onie pergi jugak ni. Depa kata seronok dapat ke program ni. Emmmmm, Macam best je wak kalau dapat pergi ni. Sesekali kena muhasabah diri dengan program macam ni kan. Ada rezeki nanti tgk macamana,hehee

    ReplyDelete
  25. Berminat nak join.nak timba ilmu untuk naikkan sale,nak majukan diri dlm biznes...naknubah kehidupan menjadi lebih baik

    ReplyDelete